
Відповідь на це запитання шукали маленькі дослідники 1- В. Спочатку, звісно, дослідили яблуко на дотик, визначили його форму та смакові якості. Цікаво було довідатися вподобання дітей щодо улюблених за кольором яблук. У цьому першокласникам допомогла складена ними діаграма. Попереду чекало не менш цікаве дослідження. Адже потрібно було розкрити одну із таємниць : « Чому яблуко не тоне у воді?». Якщо ви не знаєте, то завітайте до нашого класу, і вам обов’язково цю таємницю розкриють. Наступне дослідження потребувало від учнів вміння вдумливого читання, адже інструкцію проведення досліду потрібно було прочитати самостійно. З цим мої любі учні справилися блискуче. На завершення нашого інтегрованого уроку пригадали страви, в яких використовують яблука, та власноруч «приготували» їх, використовуючи техніку «штампування».