Театр і діти

Черговий тиждень навчання учнів 1 класів пройшов під чарівним дійством масок, ляльок, ролей, бо присвячений він був театру. Недарма це, бо одним з важливих завдань театральної діяльності є формування позитивного ставлення до себе, як до особистості, до своїх однолітків та інших людей,- завдання, яке дуже важливе у сучасному житті.

Діти вчаться дивитися на себе з боку, узгоджувати свої дії з партнерами, будувати взаємодію та спілкування один з одним. Виступ перед глядачами формує впевненість у собі. Педагогу необхідно навчити дітей розуміти стан іншої людини, вміти висловлювати свої емоції, виховувати дружелюбність, уміння діяти спільно.
Друге завдання, яке реалізує театральна діяльність – формування культури мовлення. Театральна діяльність вдосконалює артикуляційний апарат, стимулює активну мову за рахунок розширення словникового запасу. Дитина засвоює багатство рідної мови, її виражальні засоби.  На додаток, це ще одна можливість залучити до спільної діяльності батьків. Батьки виступають не тільки в ролі глядачів, але і виробників декорацій, костюмерів. Спільна діяльність допомагає ще ближче зблизити батьків і дітей, вони зможуть дізнатися про особливості характеру, темпераменту своєї дитини..
Театральна діяльність – це яскравий спалах емоцій, задоволення від гри, радість. Це діяльність, у якій здійснюються бажання, мрії.

Учні 1-А класу під керівництвом вихователя ГПД Циганник Н.П. наполегливо готуються до виступу у ролі артистів, а сьогодні вони були глядачами захоплюючої вистави «Неслухняне мишеня», яке для них підготували і показали учні пілотного 3- В класу. До походу в театр діти готувалися цілий тиждень:вивчали, які бувають види театральних спектаклів, як поводити себе в театрі, заробляли віртуальні «лапки», що перетворилися на одиницю оплати за квиток, тощо. Чи все запам’ятали і зрозуміли? Час покаже… Як ми ходили на театральну виставу? Дивіться!