Підкорюємо вершини МАН України

Перефразовуючи мудрого Сократа «У кожній дитині живе сонце, тільки дайте йому засяяти», хочеться подякувати нашим талановитим гімназистам та унікальним педагогам, які вміло та системно розвивають вчасно помічені здібності дітей. Впродовж вихідних, 20-21 лютого, наші  старшокласники успішно захистили наукові проєкти – власний інтелектуальний продукт в тандемі з  керівниками за принципом доброчесності. Насправді, було зроблено фінальний акорд: до цього моменту активно працювала «школа мислення, експерименту і комунікації», коли потрібно було довести актуальність та новизну обраної проблеми, опрацювати гори наукової літератури, обгрунтувати власні гіпотези та аргументи. А ще –  красномовно та переконливо зацікавити своїх опонентів. Нашим  гімназистам це вдалося неабияк цікаво та результативно!!!  Наукові проєкти цьогоріч були представлені у секціях «Географія»:  автори –  Присяжна Анастасія, учениця 9-Б класу та Анна  Мірошник, учитель-методист географії; «Французька мова» – Кукла Марія, учениця 10-Б класу, та Надія Лівератос, учитель-методист французької мови; «Прикладна математика» – Білоус Марк, учень 11 класу, та  Анна Гаврюшенко, учитель математики та інформатики гімназії. Усі вони отримали бездоганну перемогу, безцінний досвід, блискучий успіх та шквал позитиву. Приємних нововведень та змін цього року  не бракувало не лише олімпіадникам, а й  юним науковцям, бо і спілкування із членами журі та іншими учасниками, і захист постера та презентації відбувалися у режимі онлайн. Тому емоції та погляди підбадьорення десь залишалися поза монітором, по той бік екрану. Але впевненість, глибокі  знання, креативність, бліц-реакція взяли гору!!! Ми  пишаємося нашими гімназійними  ерудитами, допитливими,  цілеспрямованими, знаючими. Ми щиро вдячні  гімназійним творчим учителям за  вчасно помічені  інтерес та зацікавленість, дали можливість проявити себе та засяяти променями успіху та лідерства, які не рахувалися із власним часом та здійснювали методичний супровід, впевнено вели до здобутків. Ми радіємо  дієвому партнерству з гімназійними батьками, які були надійною підтримкою у цікавій та потрібній справі.

Насамкінець буде доречним пригадати  роздуми американського психолога   К. Роджерса про майбутнє  суспільства: «Якщо сучасне суспільство не буде мати людей, здатних реагувати на найменші зміни в суспільному розвитку, ми можемо загинути, і це буде та ціна, яку ми всі заплатимо за відсутність креативності, бажання експериментувати, вершити».

Отож, саме така молодь, яка прагне до змін, самовираження, креативності є національним скарбом не лише школи, а й гарантією процвітання і конкурентноспроможності держави. Саме таким дітям доведеться вирішувати проблеми 21 століття.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *