Про безперервну освіту в рамках концепції НУШ

Наразі  актуальним у світлі впровадження концепції  НУШ є питання  підготовки дітей до шкільних навантажень та безболісного переходу до навчання у школі.

Актуальність проблеми взаємодії в роботі школи та дошкільного закладу обумовлена необхідністю безперервної освіти підростаючого покоління. Школа і дошкільні установи- дві суміжні ланки в системі освіти, і наше головне завдання-забезпечити якісний перехід дитини з однієї сходинки на іншу. Тому наші колеги із дитячого садочка «Сонечко» на чолі із завідуючою Вікторією Коваль  зацікавилися нововведеннями та ініціювали зустріч із вчителями, молодшими школяриками початкових класів гімназії. Як працюють вчителі-новатори, експериментатори в 1-х та 2-х класах, чому вчать, як спілкуються в мікрогрупах, надаючи перевагу ігровим методам, у чому  важливість нового навчання з ЛЕГО-цеглинками, які визнані пріоритети, яке освітнє середовище-далеко не весь перелік запитань, на що хотіли отримати відповіді вихователі дитячої  установи. Учителі початкових класів гімназії  Уварова О.А., Пасенко О.М., Шевченко С. М., Караванська В.В., Гаврюшенко А.М. щиро ділилися методичними родзинками та демонстрували фрагменти  дослідницької  роботи у групах.

Отож, визнано основні пріоритети, як презумпція талановитості дитини, емоційний інтелект, критичне мислення, вміння генерувати ідеї. Ми переконані, що це навички майбутнього, які мають розвивати у дитячих установах та продовжувати напрацьовувати у школі. Тож успіхів нам усім у безперервній освіті  підростаючого покоління!