Передноворічна арттерапія по-гімназійному

«Я беру участь у #HealthySchools_UA

Як відірвати сучасну дитину від  засилля всемогутніх гаджетів! Яким чином втихомирити надмірну збудливість та  усунути дитячу стривоженість?  Як розвинути сконцентрованість, якої так бракує сучасній дитині? Як подарувати свято й умиротвореність хлопчикам та дівчаткам, перед очима яких з ранку до ночі мерехтять інформаційні ролики, які крадуть дитинство?

На допомогу батькам та педагогам приходить артерапія, зокрема, креативна.

Креативна терапія –  арт-терапія, в основі якої лежать ідеї Фрейда та Юнга, – це не стільки лікування, скільки розвиток у людини властивої їй креативності, гармонізація та розвиток особистості, що допомагає при вирішенні проблем. Згідно з Фрейдом, внутрішнє «Я» людини виявляється у візуальній формі кожного разу, коли вона спонтанно щось малює чи ліпить, а образотворче мистецтво, маючи багато спільного з фантазіями та сновидіннями, виконує роль, що компенсує та знімає психічну напругу. Центральною фігурою в арт-терапевтичному процесі є не пацієнт як хвора людина, а особистість, яка прагне до саморозвитку й розширення діапазону своїх можливостей.

«Краса лікує, а потворність спричиняє хвороби!»,- вирішили педагоги початкової школи гімназії  й оголосили конкурс на краще передноворічне оздоблення навчальних аудиторій. До акції залюбки долучилися всі.  І заходилися творити красу усі гуртом – і педагоги, і діти, і батьки!!! Можна було придбати в магазині штучну ялинку та гірлянду – і годі! Однак, створені власними руками, ялинкові іграшки, фотозони, елементи передноворічного декору, – це не просто прикраси, а потужна оздоровча енергія, яка додала свята в душі гімназистів, об’єднала родини, шкільний колектив  та творчих однодумців, додала снаги  і радості.

Що вийшло з оголошеної акції, ви можете побачити на світлинах!!!

Уклінно дякуємо усім, хто долучився до створення цієї дивовижної казкової атмосфери, і закликаємо: творіть спільно красу навколо себе і будьте здоровенькі!!! З Новим Роком та Різдвом Христовим!!!