Діалог з батьками: оперативно, важливо, дієво!!!

Шановні батьки, колектив гімназії щиро вдячний вам за неймовірну активність в онлайн- опитуванні «Допоможіть нам стати кращими», яке було проведено нещодавно з метою аналізу спільної роботи в умовах пандемії та внесення змін до організації роботи.

По-перше, вдячні вам за активність: в онлайн-опитуванні взяло участь понад 450 осіб, що складає понад половину.

По-друге, з вашою підтримкою нам поки що вдається навчатися в гімназії, не хворіти і насолоджуватися спілкуванням з дітьми. Масковий режим підтримується завдяки вашим мудрим настановам та нагадуванням щоранку.

Однак, не існує меж для вдосконалення.

Опитувальник містив питання, які стосувалися настрою, з яким діти ідуть до школи, безпечних умов перебування в навчальному закладі, рівня поінформованості вас як батьків від класних керівників, дієвості адміністрації з вирішення проблемних питань та організації харчування.

Передовсім вдячні за підбадьорення, компліменти та значну кількість плюсів. Стосовно побажань хочемо поспілкуватися з наступних позицій:

1.Окремі батьки мріють про те, щоб у суботу уроків не було взагалі. На жаль, ми не в змозі задовільнити ваші бажання, тому що в Статуті гімназії передбачено 6-денний робочий тиждень, що дозволяє факультативи, гуртки, курси за вибором та окремі предмети виносити на суботу. Це те, що відрізняє нас від інших шкіл: якщо кількість годин нашої освітньої програми збити у 5-денний тиждень, то щодня мало бути по 9 уроків, що є порушенням.

2.На жаль, шкільний автобус для нас поки що залишається лише мрією, оскільки навіть  місто  на сьогодні автобуса не має.   Але продовжуймо мріяти, мрії збуваються!!!

3.Якщо ви, батьки, мрієте зменшити кількість учнів у класах, то тільки уявіть собі, як про це мріють учителі!!! Погодьтеся: велика різниця- провести урок у класі з 17 учнями і такий самий – у класі з 34 учнями! За таку ж саму платню!!1 Це питання  ми розглядаємо щороку, набираючи 1-ші класи. Цьогоріч  кількість у класах не перевищує 30, як того і вимагає Закон України «Про повну загальну середню освіту». Окрема розмова про 11 клас з наповнюваністю 34 учні, адже це збірний клас, і ми не мали змоги розділити учнів на 2 класи, оскільки таку мережу нам би не затвердили. І жоден з них не бажав переходити до інших шкіл.

4.Батьки п’ятикласників благають розділити туалетні кімнати для хлопчиків та дівчаток, не володіючи інформацією про те, що насправді вони у нас давно розділені. Ваші дітки у початковій школі відвідували спільні вбиральні (хоч і  з окремими кабінками) тому продовжують це робити і в 5 класі. Класні керівники проведуть додаткові роз’яснення та екскурсію по школі.

 

5.Деяким батькам дуже хочеться дочекатися завершення будівництва басейну! Ми  з вами солідарні в цьому питанні і чекаємо так само з нетерпінням!!! Але це питання – не в компетенції директорки та адміністрації.

  1. «Більше бувати на свіжому повітрі!» бажають нам деякі батьки. Відповідаю: використовуємо всі можливості для того, щоб це робити. Створили аудиторії відкритого типу, зелені класи, поставили лавочки в парку, відремонтували міні-футбольне поле зі штучним покриттям. За найменшої нагоди намагаємося виводити дітей на вулицю на уроки, а на перервах просто закликаємо залишати приміщення, оскільки на перервах відбувається дезинфекція твердих поверхонь. Доки температура повітря сприятлива, намагатимемося цю практику продовжувати. Однак, неможливо уроки фізики, хімії, біології, інформатики, математики проводити на вулиці, оскільки вони вимагають використання належного обладнання.

7.Чиясь дитини «носить важкий рюкзак, від чого цілий день болить спина!» Рекомендую обговорити з класним керівником можливість залишати окремі підручники в класі або скооперуватися з сусідськими дітками, щоб носити книги по черзі і використовувати одну на парту. Подібне практикується успішно, і проблем не буде. Підручники друкуємо не ми, на жаль, як і програми для учнів визначаємо не ми, звичайні виконавці.

8 «Не володію інформацією» – відповідь, яка насторожує мене як керівника, оскільки висновків може бути два: або класні керівники не інформують, або батьки не цікавляться. Оперативно перевірила, значна кількість класних керівників навіть продемонстрували сповіщення у  батьківських VIBER- групах.Перевірила не всіх, тому ця тема стане питанням наради, однак закликаю батьків читати повідомлення від класних керівників вчасно та реагувати на них. Це наша спільна відповідальність.

9.»Шкільний обід –наше все!»- таким є гасло переважної більшості учасників опитування, які найбільше переймаються харчуванням. Попри те, що фейсбук та інші соцмережі рясніють фотографіями ланчбоксів з булочкою, шматочками сиру, огірочка та яблучка, нам вдалося організувати повноцінні гарячі обіди та ще й залишити меню різноманітним. Звісно, ми не в змозі забезпечити харчування дітей на докарантинному рівні, оскільки вимушені дотримуватися суворих рекомендацій та вимог задля збереження здоров’я ваших дітей. До прикладу, ми не можемо змішувати різновікові групи в обідній залі одночасно, Нам бракує часу  для накривання столів та миття і сушіння посуду, працівники харчоблоку працюють невтомно, але вони живі люди. Тому просимо вибачення за окремі незручності, про які ви пишете. Однак, повірте, це дрібниці проти того, що в багатьох навчальних закладах взагалі відмовилися від організації гарячого харчування  і не брали на себе непосильної ноші.  Кожен клас має свою перерву, щоб повноцінно похарчуватися і скористатися буфетом. Так, старшокласникам доводиться чекати, але вони мають змогу використовувати можливість шкільного буфету і раніше, дотримуючись дистанції в черзі.  Надсилаю світлини з буднів шкільної їдальні. Ніхто не готувався, зроблено сьогодні вранці, перед початком харчування.  Меню як для шкільної їдальні – різноманітне. До ресторану  ж ми ніколи недотягнемося, оскільки умови, вимоги, завдання, фінанси – космічно різні !!!

Не буду заперечувати факт поодиноких випадків, коли страва могла бути холодною. Єдине, в чому хочу переконати батьків, – це не системне явище. Людський фактор, збіг обставин: накрили на пару хвилин раніше, а діти на пару хвилин пізніше підійшли. Тому прошу вибачення, якщо таке іноді траплялося. Ми намагаємося стати кращими.

На завершення дякую за чудові слова підбадьорення. Нам саме зараз, як ніколи, вони надзвичайно допоможуть  в роботі з вашими дітками, адже маємо одну мету – здорові, щасливі та розумні дітки.

Дякую за спілкування і за бажання трансформацій. Ми ж школа трансформаційного лідерства, тому змінюймося на краще разом!!!!

З повагою, директор Любов Денисюк