Арт-терапія у 2-В класі

«Я беру участь у #HealthySchools_UA

Учні 2-В класу «творили» власною уявою прихід весни. Цікаво, що кожен мав можливість обрати особливе місце для творчості, тому із захопленням «малювалося» і на склі ,і на мольбертах, за партою, на пісочному планшеті. Це креативно, позитивно, мрійливо, адже сам процес малювання дозволяє дітям відкрити внутрішній світ, емоціі та почуття, вільно виразити уявні картини природи та при цьому підібрати відповідну гамму кольорів. Варто наголосити, що другокласники у своєму творчому процесі переважно образи теплі кольори сонечка, квітів та посмішок. А це важливо! Це свідчить про те, що дітлахам комфортно  у своєму чудовому колективі.  До речі, емоці ,весняний настрій та уява підсилювались музичним супроводом-чарівною  мелодією П.Чайковського «Вальс квітів».

Такі заняття сприяють розвитку емпатії, творчості та підбадьорюють  до мрій, сподівань, психологічно оздоровлюють дітей та позитивно мотивують до навчання.