Аромотерапія як засіб зміцнення здоров’я

«Я беру участь у #HealthySchools_UA»

Ароматерапія– це профілактика і лікування багатьох захворювань шляхом впливу на організм натуральних природних ефірних олій. Вона ефективна в комбінації із правильним способом життя, здоровим харчуванням і позитивним світоглядом.

У давні часи люди за допомогою ефірних олій боролися з безсонням,вдихаючи ароматні трави, знімали стрес, роблячи ароматичні палички з сушених трав і запалюючи їх у кімнаті,   відпочивали лежачи в ліжку  та закривши очі.

Аромотерапія – це ідеальний і приємний засіб для самодопомоги і профілактики.

Чи можлива ароматерапія в школі? Як правильно використовувати ефірні олії  для профілактики і боротьби з вірусами в дитячих навчальних закладах?

Як ми не хотіли, але саме в початковій школі сьогодні найбільша захворюваність. Статистичні дані невтішні, і, починаючи з вересня, малята молодшого шкільного віку хворіють в «адаптаційний період», та під час зимових епідемій грипу та ГРВІ.  Повністю впоратися з навалою вірусів, звичайно ж, неможливо, але безпечні заходи профілактики, наприклад, з допомогою ефірних олій  – цілком під силу здійснити!

Щоб менше хворіти, учні 3 – Б класу спробували застосовувати ароматерапію. Для того щоб аромат поширювався по приміщенню, необхідно встановити аромалампу. Доведено, що творчий розвиток дітей відбувається більш інтенсивно під дією деяких ефірів, зокрема – грейпфрута,лимона, кипариса, які мають властивості стимулювати роботу мозку.  Під час грипу та епідемій ГРВІ доцільно використовувати  кипарис, сосну, ялицю, евкаліпт, кедр. Вони надають антисептичну дію на дихальну і стимулюючу – на імунну систему. Якщо діти потерпають від нежиті добре розпилювати ефірну олію ялиці, а від кашлю допомагає евкаліпт і кедр. Ефірне масло неролі стимулює вироблення активних речовин, що пригнічують віруси, а цитрусові озонують повітря й очищають від шкідливих вірусів.

Класовод     Верещака Алла Василівна

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *